Helgen är här

Ledig igår, blev ett träningspass med Fille i simhallen, motionscykel och 1000m simning, rätt jobbigt.

Sen damträning följt av en tur till Mangskog och avslutningskalas för fotbollen, vi var väl inte jättemånga men det blev några groggar och en tur till stan, var in och kikade på Roof och Club 28 en tur.

Idag blir det en tur till Ekshärad med dam laget, ska va bra chans till seger men kan nog bli en jämn drabbning, är tänkt att vi ska ha lagfest i min lägenhet när vi kommer hem.

Linköping-Luleå i sista matchen innan uppehållet, svår men definitivt ingen omöjlig drabbning

Hörs later

Kommentarer
Postat av: melvin gerra

"" Tack för att jag fick plats på din lista,bra fysik har du rätt i,har aldrig varit så bra tränad nu..har genomfört 7 maraton sen jag slutade med innebandy.Har allted spelat center tillsammans med Taylor och bräck "Kanske"Dynamisk" treo..
Ett Stort Tack..!! Till Dig.
//melvin

2007-12-08 @ 19:24:29
Postat av: Roger

jo jag har allt sett dig längs gatorna Melvin, bästa maraton tid?? Vilket maraton rekommenderar du??

2007-12-08 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0