Julhelgen snart över

Innebandy och party igår, samlades i Mangskog för att leka lite innebandy sen till Fredriksson på party, sen vidare till Tiki vid 21 tiden, riktigt kul men lite väl trångt framåt 1 tiden. Blev väl ganska lagomt berusad, inge bakis alls idag faktiskt. Bara slöat idag, har kollat in småkronorna nu i deras JVM debut mot Slovakien, stundtals hyfsat spel och stundtals riktigt risigt. 4-3 seger efter många om och men, nödvändigt med seger iaf.

United lekte hem segern idag medans tråk pool klarade piska Derby efter sent seger mål, imponerande, not!
Chelsea-Villa 4-4, hehe. Hade inte inträffat med Chelsea modell 05 om man säger så

Calle&Ida åkertill London imorgon, lite avundsjuk, Calle ska se United på Lördag, hyfsat kul.

Är egentligen långledig men det blir övertids jobb Torsdag,Fredag,Lördag om jag fattat rätt, har inget annat för mig så det är helt okay, är ju inga matcher så är lika bra att passa på. Ska jobba ihop lite komp tid har jag tänkt mig.

Nej nu blir det ett par liter julmust och tv resten av kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0