Måndan avklarad

Hyfsat pigg imorse, inteee vanligt på Måndag morgon

Lite sömn efter jobbet och sen iväg på herrträningen, spelade back idag, kul men mina hälsenor pallar inte Strandhalls golvet, får svinont efteråt. Tyvärr.

Sen har det varit tv-soffan och datorn och telefonprating ikväll.

Sportindex: VIK är en tämligen starka hemma, piska opp Leksand, starkt värre. Loppan still going strong

Skönt tryck verkade det var i gamla Rocklunda ladan.

Jag tycker VIK ska va i eliten, jag har ju sett någon match i den hallen och jag gillar laget.

Om några dagar skal jag skriva match om min kuligaste Innebandymatch ever, ni kan ju få gissa ett par dagar vilken drabbning det kan gälla. Kan meddela att jag var delaktig själv

Ses folks

Kommentarer
Postat av: Charming man

vad har du önskat dig i jul då? :)

2007-12-10 @ 23:16:11
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: lovingnurse

hej! ha en trevlig kväll :)

2007-12-10 @ 23:21:32
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Roger

Ja du, inga större önskningar, ta det lugnt och softa några dagar, lite party. En spännande Koontz bok önskar jag mig förresten

2007-12-11 @ 07:41:04
Postat av: Clas Olsson, Guldkusten

Min gissning blir matchen mellan dottevik vs mangskog någon gång i slutet av 90-talet. Förlusten svider än idag. (6-8 tror jag??)

2007-12-11 @ 17:21:03
Postat av: Kalle Mossberg

Det bör nog vara matchen som Clas pratar om. Det är faktiskt en klassiker!!!!!! Men jag vet inte om den svider så värst mycket idag.

2007-12-11 @ 19:13:00
Postat av: Henrik på Västby

Ä nog matchen Msk-Dif. Pär i Byn blev stor matchvinnare.
Tråkigaste va nog Örnen-Msk tror dä va 02-03.

2007-12-11 @ 22:04:26
Postat av: Roger

Jo ni är tämligen rätt ute, får se vilken dag reportaget kommer. Det blir rätt digert iaf

2007-12-11 @ 22:18:51
Postat av: Calle Nilsson

7-6 till MSK var det va?! Har för mig att Pär i Byn gjorde två på slutet men det var en annan som avgjorde tror jag minsann Henrik på Västby! Gissa vem... Kommer det detaljer om kalaset också? Vore kul att veta vad vi gjorde....

2007-12-12 @ 07:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0