Mett i arbetsvecka

Inte hänt mycket av värde idag. Dagarna rinner förbi, blev lite motionscykel efter 91 träningen. Kikat på tv:n ikväll lite hockeyallsvenskan, lite Championsleague lite övrigt zappande. Viktig match för herr laget på Fredag, I2 borta, hörde att Ädelby tog ut en saftig trupp, typ16 utespelare. Blir inte lätt för mig som ska till årjäng med U laget samtidigt men jag har ju lite old boys i bakfickan, hade ju scenariot på känn även om jag inte riktigt förstår vitsen med mer än 13 utespelare uttagna till herrtruppen. Är ju alltid 2-3 som inte får en sekund.

Längtar efter att få göra reportaget om Tidernas Drabbning, kanske hinner imorgonkväll, får se, Calle verkar minnas rätt bra. Men från festen efteråt tror jag inte någon minns fast det finns väl dokumenterat hos Loket.

Barca bilder ska jag försöka lägga opp frampå sometime.

Söndag 13.30 Liverpool-United, vart ska vi kolla in den drabbningen, kom med förslag

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0