Nära men 0 points

För Lule mot FBK idag, 1:a perioden var en enda lång kanonad mot Gusten Törnkvist men bara underläge med 0-1. I 2:a kom Lule ut som ett nytt lag, tryckte tillbaka FBK och skapade chans på chans, tyvärr kom FBK tillbaka efter en time out efter halva matchen. 1-2 underläge inför sista som tyvärr blev mållös. Mikko Pukka prickade insidan stolpen oppe vid krysset med 2 minuter kvar,surt värre. Bara att ladda inför SSK hemma på Torsdag.

Sov länge imorse sen lite städning och tvätt. Hade faster Elsie med sambo här på kaffe innan hockeyn.

Nu ska jag skriva ihop en matchrapport till Lules hemsida, brukar ta sin tid. Men först ska jag påbörja min Lista över bästa herrspelarna genom tiderna

Tog fram ljusstakarna och julstjärna idag oxå, jäklar vad jag ligger bra med hehe.

Såg 2 filmer igår kväll oxå, Pyramiden-Wallanderfilm och Ett öga rött. Klart godkända båda.

Hörs tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0