rätt så sleten

Dagens idrott gick ju lite sådär, vi börjar med U matchen, 5-5 borta mot Grums i en riktigt bra div 5 match, ett högt tempo och mycket målchanser, sj stod jag i kassen idag, är riktigt nöjd med insatsen trots att jag bjöd på ett mål när jag ändra mig på ett utkast och det blev helt fel. Vi var i ledningen stora delar av matchen men Grums vann skottena med 36-20 och det kunde slutat hur som helst. Grums kom med 17st spelare varav några av dom bästa från A. Sen match mot Klässbol i Brönske night Klässbol satte sin bonus str och vi behövde X för att fixa en åttondels plats. Jag satte kvitteringen efter 5 min lr nåt och vi hade rätt bra koll, vi hade några kanonläge däribland jag själv som brände ett friläge, fan va surt. Med 3 min kvar får Klässbol straff

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Hur var matchen mot Karlstad United då Roger.

2007-12-02 @ 16:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0