Friday

Vakna ju inte direkt när jag skulle imorse men men, blev lite sen te jobbet. 91 träning kl 16 och sen hem för lite sömn och iväg på Brönske Night, Kronoparken i första, lite nervös faktiskt, spelade libero, gick bra, vi spela 1-1 tack vare att dom satte sin bonus straff. Vi spelar ju i princip med rent div 7 lag så vi gjorde en stark match. Kul.

Lite innebandy res. idag: Hagfors-K-hamn 6-0 inte riktigt slut än tror jag, känns som Hagfors tar serien men tror iofs att svackan kommer frampå. Åmål-Kusten 6-3, känns som dom ska vinna den, men dom var tunt med folk idag, pratade med Karla innan dom åkte, hans form va nog inte jämnt i topp.

Vi ska till Grums med U laget imorgon, blir nog tuff match, dom har säkert med några bra, vi kör på 2 femmor, hoppas vi kan ta dom.

Smala Sussie på tv nu, sjuk film haha, ganska kul faktiskt.

Luleå-Mora imorgon, ta dom nu bara för helsicke, jag räknar med minst 5 kassar framåt.

Nej nu blir det att ladda om för match mot Arvika A, blir ju litte å bita i. allt mindre än 0-4 är jag nöjd med. 23.47 spelar vi. Ja skriver in sen hur det gick. Hörs grabbs

Kommentarer
Postat av: Fjällman

Pölsa är ju hur grym som helst!

2007-11-30 @ 22:30:13
Postat av: Roger

0-3, Arvika va väl inte så jäkla bra. Vi borde varit närmare ändå

2007-12-01 @ 01:16:06
Postat av: Mia

Vaddå grabbs?????!

2007-12-02 @ 19:40:06
Postat av: Roger

Haha det var mycket dumt skrivet,hehe. Va nog lite trött, sorry

2007-12-02 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0