Sleten

Opp tidigt imorse, dammatch i Sunne 10.15. 4-1 seger, gött. Vi dominerade rätt rejäljt men fick inte in bollen, stod 1-1 till 10 min kvar.

Herrmatch hemma mot Sunnanå 6-6, surt, JA. Ledde 4-1 i början på andra men Sunnanå tar sig tillbaka och så åker vi på en fem min utv och vips ligger vi under med 4-6, starkt att hämta tebax sista 5 min men vi ska vinna en sån här match. Vi måste nog ändra taktik i vårt box play enligt mig och sen är det ju grymt slöseri med Victor på bänken, han har ju producerat hela tiden på slutet. Han ä på tok för bra för bänken, that´s it. Bara att ladda om, Ulvsby hemma till Fredagen blir något att bita i. Idag var fan inte domarna på våran sida iaf, ett par irktigt sura ingripande.

Avlsutade dagen med inomhusträning fotboll, gick kasst, var jobbigt.

Sportindex: Flyt England
Surt Grönholm
Healey ä ju fan grym
Daniel Andersson är inte lika grym
Hur Lagerbäck kan vara nöjd med Sveriges andra halvlek offensivt är ju makalöst, inte ETT avslut på mål, pinsamt

Soffan hägrar rejält

Kvällsjobb imorgon, blir storstädning på förmiddan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0