Höst Söndag

Sov 10,5 timme bra gött

Opp och städa och diska lite, rejäl frukost.

Ut till Ingestrand i regnet för en löptur, värmde opp längs sjökanten 5-6 min löpning, sen ett varv på 2,5, tänkte jag skulle ta ut mig lite, det lyckades jag med, 11.46. undrar om slingan varkligen är 2,5 km, tveksamt, jag borde inte kunna pressa mig under 12 min med dagens form men men

Söndags middan i dag blev kokt potatis å köttbullar.

Nu är det dax att dra iväg på dammatch mot Lekvattnet borta, är nog en 50/50 match på förhand.

Sportindex: Hirvonen är Finlands kommande rally star.

Jag blir inte förvånad om tråkiga IFK kryssar mot Trelleborg

Läsning om Vilda Väsbys elitserieavancemang i senast Sportmagasinet kan ju inspirera vilket looser lag som helst. Lite bra

Gårdagens herrmatch, med lite längre perspektiv så måste även PA omnämnas, good game


Hörs ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0