Start på höstvecka

Opp och iväg till jobbet, till Shell och inhandla AN och VF först, måste ju studera helgens lokala sport.

Damträning ikväll och sen iväg till Ingestrand för löpning, gick ju jäkligt bra. Stuka foten efter 1 km, försökte löpa vidare men för ont, högerfoten som vanligt. Lite svälld och bra ond nu men brukar bli bra på nåra dagar.

Skellefte-Lule 4-3 e. sudden. Ledning 2-1 och riktigt bra koll på matchen efter 2 perioder. Men trots 17 Lule skott i 3:e så lyckades Skellefte vända till 3-2. Men Sandström styrde in Kvitteringen med 1.30 kvar. Så en pinne iaf. Så viktiga veckan slutade med 7 ist för mina förhoppningar om 8 pinnar.

Sportindex: Moras kräftgång fortsätter
Foppa gör comeback i Karjala Cup, ingen dålig skräll
Dream team laget gick fint ikväll, Ledin lär ju fått några pinnar. Sugen på att dänga Myrman i tävlingen

Dagens skönaste och viktigaste besked, Dennis "Foppa Forsberg fortsätter i MSK trots locktoner från AF. Nu ser man fram mot nästa säsong rejält.

Bevittnar Boston Tea Party, Filip å Fredrik är mina TV favvisar, ursköna

Hörs imorgon, bye

Kommentarer
Postat av: Helena & Jennie

Det va ju kompetent gjort ditt klot!

2007-10-30 @ 17:54:08
Postat av: Roger

Varför får jag känslan av att det mer är Jakobsson än Helena som satt vid tangentbordet, hehe

2007-10-30 @ 20:03:16
Postat av: Roger

Ska du fortsätta festa någonstans efter konserten Andy?

2007-10-30 @ 20:09:28
Postat av: Fjällman

Jag kör på lördag, så det lugnt med festandet...

2007-10-31 @ 14:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0