Sunday

Derbyt mot GIK slutade med förlust 4-7 i en match där vi var bra med men GIK var snäppet vassare, vi är lite för ofarliga framåt i delar av matchen, min egen insats var sådär.

Var ju och kika på Kusten mot Grums U, 24-0 sluta det. Jag kolla väl i typ 10 min, ja har sett räätttt möe innebandy i mina dar men Grums var nog det sämsta alltså, inge ont om Kustens insats men såna matcher är ju inte bra för något, varför skall Grums ha med ett lag i serien om dom ska skicka såna lag. Dessutom hade inte ens deras A lag match samma dag.

Nu snart ska man iväg och coacha damerna i preniären, lite pirrigt, vi ligger ju inte inne med tidernas bästa försäsong direkt och möter Munkfors U som jag tror kommer vara riktigt bra, men vi är gott om folk så det är bara att gå in och köra och ha kul.

I eftermiddag blir det spelar möte med fotbollen, sen är det styrelse möte i Mangskog efter de.

Dagens Sportindex: Väldigt avslaget en sån här EM kval helg

Loeb tar hem Korsika idag om bilen håller

Ha dä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0