Vardagslunken

Ja då är veckan igång, förmiddagsvecka innebär jobb fram till kvart i 3 sen lite sömn en sväng och innebandyträningar på kvällarna. Onsdagskvällar däremot är hel lediga skönt. Måndag innebaär damträning och stämningen var god efter en positiv premiär igår, 14 spelare på träningen, mycket bra.

2 Points för Lule hemma mot Mora, hade ju helt klart hoppats på 3 men ska väl inte gnälla för mycket på 2.
Bartecko-Larose kommer bli viktiga kuggar framöver den saken är klar.

Mycket ny musik att plöja igenom på MP 3 på dagarna
Winnerbäcks nya album- Har växt sig riktigt starkt-Musik som berör grymt.
Springsteens nya, gillar jag skarpt efter 2 lyssningar
Laddade ner Septembers senaste album, musik i min smak. Lätt tuggat trallvänligt. Sån är jag
Ska köpa Kents nya nu, har saftigt höga förväntningar på det albumet med eftersom singeln är dyngbra

MSK herr vann dm matchen borta mot Åmotfors 8-2 ikväll, spela med typ en blandning A-U lag som jag förstod.

Sportindex: Ska bli kul med Sverige-Nord Irland på Onsdag
FBK´s backspel ikväll, jisses!
Brynäs imorgon, 8:e raka?? Boork nervösare än på länge är mitt tips, hur cool han än verkar vilja va.

Ha dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0