Vilken höstdag!

Vilket väder! Klarblå himmel, stilla lugnt. Åkte ut till Ingestrand och tog 2 varv, gick ju inte lätt precis, men skönt att springa i höstluften. Sen kvällsjobb, Torsdag kväll innebär pizza beställning, för tillfället är det Dotteviks pizzeria som gäller, för egen del blev det en nachos tallrik, inte fel.

Hockeyn gick ju som jag hoppades på, svaga bortatrenden vändes och det blev seger mot Mora borta 5-2. Enkelt rakt kontringsspel, bra närkampsspel vittnar rapporterna om. Bartecko gjorde 1+1 idag, han verkar bättre än någonsin. Är det bästa utespelaren någonsin?? Jag tror tamejtusan det, snittar 0,97 poäng/match har gjort typ 108 st i Lule. 6 av 8 tagna poäng i kalkylen jag målade opp innan dom viktiga 7 dagarna.

Drar sig mot helg, skall tillbringa min Fredag kväll på Gjuteriet, tänkte jag ska dra in någon extra krona till resan jag ska iväg på, 23 nov till Barcelona. Karlskoga borta med herrlaget på Lördag, skall vara reserv goalie verkar det som. Söndag Lekvattnet borta med damerna.

Sportindex:  Var detta början på en stark Brynäs period?? Jag tror nästan det.
FBK är lite upp och ner, är osäker på vart jag har dom.
Synd att man missar Arvika-Ulvsby imorgon, blir en tight drabbning typ 5-6 mål totalt. Omöjligt att sia vem som tar segern

Vi hörs imorgon kväll folks

Kommentarer
Postat av: Fjällman

Är det CL-match 23:e?

2007-10-26 @ 21:49:16
Postat av: Rogerio

Nej blir till att se en vanlig seriematch, Recreativo den 25:e

2007-10-26 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0