Skapligt

Jobbig cykeltur jag å Victor tog oss ut på igår, 3 mil runt Salungen-Tobyn, Va helt slut när vi kom tebax. Skönt cykelväder trots snö i dikena uppe vid Salungen.

Tåg till Västerås stod på programmet under kvällen, idag blir de Stockholm och derby ikväll, lovas fint väder och fullsatt, kommer bli grym stämning.

Bröderna Elm i Kalmar är jäkligt bra, undrar hur långt dom går.

Jag och Dotteviks Carro har startat en fight på hennes blogg, hehe. Alltså hon skrev att hon tyckte Henke Larsson är en stor DIVA. Ha man då följt hans karriär de senast 15 åren, sett massvis med matcher där han spelat för Celtic,Barca,United, HIF, landslaget. Alltid sett en kille som jobbar kopiöst, aldrig självisk, alltid laget framför jaget, framhäver aldrig sig själv i intervjuer ja då orka ja inte hålla mig från att käfta emot. Jag fattar ju att alla tycker olika och de ena med de andra.

Nu vill ja ha eran åsikt kära blogg besökare, tycker DU Henke är en stor Diva??? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Hoffa

Ikke. Blev lite förvånad jag med. Håller helt med dig!

2008-04-24 @ 10:49:37
Postat av: helge

nej men en blek fis

2008-04-24 @ 13:28:49
Postat av: Robban

Nej de! han är en stor man!:)

2008-04-24 @ 13:57:20
Postat av: Hjalmar i Brôtera

Nej, nej, nej! Ho ha naturligtvis misstölk'en. Ho ha glömt dä faktum att han ä skåning! Ta er en titt på dänne sia: http://www.expressen.se/1.484468

2008-04-24 @ 14:12:12
Postat av: Caroline

Roger din luring.... Söker du tröst och stöd hos dina läsare. ;o)
Om så hela Arvika ställer sig bakom dig så tycker jag iallafall att han är en diva. Jag har väl däremot aldrig sagt att han är dålig?
Som jag skrivit i min blogg så anser JAG att om man tas ut till landslaget ja då är det bara att infinna sig. Basta! ;o)

2008-04-24 @ 14:50:03
Postat av: Rog

Med mitt självförtroende behöver man ingen tröst, hehe! Allmänna Idrottsklubben AIK vi ä överallt de e inte ni för ni ä Djurgårdsjävlar

Forza AIK

2008-04-24 @ 15:18:18
Postat av: fredriksson

jag tycker inte henke är en diva, men det finns en stor diva som heter ZLATAN!

2008-04-26 @ 10:00:11
Postat av: Bosse

Ingen DIVA! Bara en stor man som har gjort mkt för Sverige och landslaget! Däremot tycker jag att Roger är en DIVA! ;-) Sköjjja!

2008-04-26 @ 14:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0