Hej

I regnet, ny vecka, en jäkligt viktig sådan för oss i MSK, 2 viktiga fotbollsmatcher, poängen måste börja dyka in.

Fixade inte 48 minuter på Midnattsloppet men kom i mål på 49,16 vilket innebar plats 3700 av 19500, andra halvan på loppet är kuperat och jäkligt jobbigt, orkade inte hänga på Jakob och Danne där utan slutade 1,30 efter dom. jakob har varit skadad hela sommaren och tog de som en träningstur, typ knappt andfådd på 47 min. Hade ju iaf 1 minut bättre än förra året.

Denna veckan blir minst sagt hektisk, men de lär inte bli långtråkigt iaf.

Nu ska jag äta frukost och ladda för Wissman och Musse

Ha de

Kommentarer
Postat av: Rog

Menade förstås Kallur och Musse. Kalllur gjorde ju ingen succe direkt

2008-08-18 @ 16:30:32
Postat av: Hjalmar i Brôtera

Hur ärre egentligen mä Köla bussen nuförtia? Har di nön verksamhet? Jag tänkte annars att du Roger kanske kunne få låne dänne slogan söm di ha haft. Den skulle passe dig jämmt dretbra tror jag! Tänkt dig själv:



ROGER- Stött i farta!

2008-08-18 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0