Tiden

Flyger iväg, full fart mot helgen. Ska hjälpa farsan med hans inköpta Friggebod sen ska jag jobba på Söndag, återkommer lite senare med vad. Men framför allt har vi en riktigt viktig match hemma mot Västanvik på Lördag.

Intressant blogg fight mellan ett par Arvika bloggare idag där man debatterar Arvika innerstad, de påstås att innerstads döden beror på att affärerna stänger för tidigt. Har ju väldigt svårt att förstå vad som skulle bli bättre av att affärerna har öppet längre på kvällarna, bryr mig inte så mycke heller. Bara de finns en sportaffär och Stjärnhallen kvar så räcker de för mig, skämt åsido så är de ju så att gå i affärer är inte min hobby. Köpcentrum är ju värst, dom bojkottar jag ihärdigt pga totalt ointresse.


Kvällens löpning i Styckåsen får ja va nöjd med, bara att gneta på med löpning cirka 4 ggr i veckan. Är ju ganska gött å bli av med lite kg och känna sig i bättre form. Ha ju tänkt mig springa Göteborgs varvet till våren, finns ju inga genvägar. Den svåra biten är ju vintern men de finns ju kläder så de är inga problem egentligen, men de klart att halka kan ju ställa till de.

Ha tänkt mig hinna fiska imorgon kväll.

Höres folks






Kommentarer
Postat av: Caroline

Inte så mycket till debatt tycker jag! Men det är lite roligt för idag skriver Lönnis i kommentarsfältet att butiker börja stänga i challas köpcentrum... Hur kan det vara möjligt när det enligt vissa går mycket bättre för dem som har öppet längre???? He he! ;o)

2008-08-29 @ 09:53:48
Postat av: Mattis E

Faan va du tränar,tänk om en annan hade samma självdiciplin..Lycka till mot Västanvik i möra.

2008-08-29 @ 12:39:44
URL: http://www.charmofdesteny.se
Postat av: Rog

Nej de blev väl mer envägs påhopp hehe.



Jo de behöver vi, synd att vi har en massa borta men vi har en skaplig elva ändå. Tänkte ja skulle hålla igång löpningen nu, bara man får va skadefri oxå

2008-08-29 @ 13:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0