Uuuuuuh

Va tungt de går för oss i fotbollsgänget, stryk 4-0 borta mot Fagerås, en match där vi måste ta poäng om vi ska hänga kvar. Fagerås är desperata efter poäng och gör de bra, vi är ängsliga och bränner dessutom allt vad chanser heter, kan inte va speciellt missnöjd med min egen insats idag men hur kul är de att sila in 4 bollar. Krävs att vi får in självförtroende i laget på nåt jäkla vis men nu är de nattsvart. Älgå hemma på Tisdag är ju ingen jättelätt uppgift heller.

dagens tennis match är ju idrotts historia, å matchbollen är ju helt grym, Aspelin imponerade på mig.

Fotbollsdamerna stretade emot men loosa rättvist till slut, Hedvig Lindahl ha varit bra i kassen fram tills idag men dagens 2 mål va ju bedrövliga.


Får försöka att ladda för Stockholms resan snart, siktar på 48 min på morgondagens tuffa milbana. 19500 löpare är anmälda, min startgrupp sticker iväg 22.30.

Ha en bra helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0