Där sprack det

Första Lule förlusten ordinarie tid sen 30 oktober, man va minst lika bra som fbk i 45 minuter men sen orka man inte utan 3-5 blev de. Va väl en ganska bra match ändå.

Skidskyttet igång oxå, Helena Jonsson fick ju en smakstart på säsongen och utklassade resten, kul. Kommer bli en kanon säsong för svenskarna, bara herrarna putsar siktena till fortsättningen oxå.

Måste ju få skryta lite oxå, jag stack ut hakan den 11 november och tippade att DIF skulle bli höstens gråsten, samma kväll vann dom med 7-0 hemma mot Modo men sedan dess har dom kammat ihop 6 points på 8 matcher och ligger trots flest spelade matcher, SIST, och jo jag tror dom förblir under kvalseriestrecket.

Till Söndag ska man återigen jobba på nåt som man aldrig sett live, jo de blir nog bra, förresten så hade man ju lite text med i Göteborgsposten såg ja i början på veckan.

Imorgon har vi många borta och ska till den svårspelade hallen i Ekshärad men jag är inte orolig, imorgon kan ju jag å Mr skyttekung kliva in på Jennys, då är de ju lugnt, då blir de seger. Tänk att inte ha Jennys öppet när vi ska spela seriefinal, för dåligt, då hade de ju givetvis blivit points.

Ha lämnat förslag på ett reportage i tidningen, ska bli intressant att se om chefen nappar

Ciiiiiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0