Precis allt

Som vi kunde göra fel lyckades vi göra just fel, sen gör ju Arvika de riktigt bra. 9-13 blev de efter en sanslös sista period där vi råchansade och nästan va på väg att lyckas.

Vi va inte nog aggresiva på Arvikas skyttar som fick vända in och ladda skott. Men de klart efter 35 minuters spel hade vi 20-13 i skott och 2-7 på resultattavlan, de säger ju lite om hur effektiva dom var idag.

Enda som va godkända i MSK va Tompa och Göthberg som gjorde ett bra inhopp men matchens lirare utsåg jag till Anders Lundberg även om jag tycker det var dött lopp mellan han och Tompa.

By the way var MSKs första 6-7 minuter bland de bästa jag sett Msk prestera tyvärr tappade vi bort de spelet rejält, vi tappar de fina fokus vi har i början på matchen.

Domarna bra som vanligt fas jag kanske tycker dom kunde tagit någon mer utvisning men de var lika åt båda håll.

Grymt störande att Innebandy.se`s livesida inte hade med herrtreans värmlands matcher idag, alla andra serier va med, gick ju att följa skapligt via vibf.nu men ändå.

Mycke publik å bra drag kiosken, inte illa de.

De va väl de jag hade för tillfället, bra trött i skallen nu, ska snart zzzzzzzzzznarka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0