Tjena

Bloggers!! Allt väl i julstressen?? Själv tar jag de lugnt, med julstressen alltså, för övrigt är de fullt upp, men de ska bli ändring. Gjuteriet slår igen 19 dec och öppnar 12 jan, eventuellt finns de möjlighet att gå dit och jobba vissa dagar, jag är icke en av dom, jag ska va hemma eller borta eller vartsomhelst utom på gjuteriet. Tänkte som sagt ta de lugnt, brukar gå sådär men tror jag lyckas denna gången.

De här blir nog en riktig MSK vecka känns de som, bara att försöka hinna med allt som ska hinnas med. Träffade en kille som är intresserad att träna oss i fotbollen till sommarn, fick jag bestämma så tar vi han direkt, får se vad spelartruppen tycker på onsdag. Snacka med han 3 timmar ikväll, givande samtal kändes de som, gäller att ta sig tid att lyssna och dessutom ha något vettigt att komma med.

Lule-Skellefte imöra, fullspikad hall, skadefritt Lule sånär som på Miettinen som varit borta länge. Lule är seriens just nu bästa hemmalag, tror på oavgjort imorgon, 4-4 i en temporik match.

Time for bed, klockan ringer 4.45



Kommentarer
Postat av: Robban

Går ja inte förbi någon ikväll så lägger ja ner dream team roger!! kom igen Obsut!!

2008-12-09 @ 19:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0