Dagens drama

Trodde de va skottlossning utanför min lägenhet i eftermiddag, small precis som ett skott, sprang å kolla ut men såg nada, hmmm? När ja skulle cykla ned på stan lite senare visade de sig att de va mitt däck som exploderat, inte helt oväntat med tanke på hur slitna dom va men att de kunde bli en sån jäkla smäll, hade fläkt upp en bra bit av däcket, den stod i solväggen så de va väl orsaken.

Va iväg å spikade vinterns träningstider i sporthallarna, gick tämligen smärtfritt å alla va mer eller mindre nöjda, dom verkliga vinnarna blev väl DIF´s damer, ska vi att komma ihåg vid bokningsmötena framöver hehe.

Blev en 15km´s inlines tur sent ikväll i perry väder, riktigt nöjd med tiden, under 40 min.

Lite sugen på å fixa en Springsteen biljett, få se hur jag gör imorgon. Plats i bil tror ja att ja har iaf.


Dax å dra nu snart


Bye


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hupp hupp hupp.... Med tanke på de skiiiiit tider vi alltid haft så va det väl ändå våran tur. Men här ska man inte vara nöjd sörru. Jag som jobbar i affär kommer inte kunna göra en hel träning på hela säsongen. Det tycker jag är lite tråkigt!

2008-07-02 @ 10:19:06
Postat av: Rog

18.30-19.45 borde du väl hinna iaf

2008-07-02 @ 14:21:24
Postat av: Caroline

Läser du inte min blogg? ;o)

Jag slutar 18.15 och då måste jag hem med hunden så lite tajt är det men jag ska nog få ihop det. Missar väl bara alla tråkiga övningar...;o) Synd!

2008-07-02 @ 16:07:06
Postat av: Rog

Jo då fast ja råka skriva här innan ja läste igenom allt. Blir nog ett inlägg om daminnebandyn i väst ikväll, hur ja ser på de. Ser ju rätt mörkt ut

2008-07-02 @ 16:20:28
Postat av: Caroline

Oj..det låter intressant. Ser framemot det.

2008-07-02 @ 21:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0