Lyfter på Kepsen

För Nadal, man kan inte bli annat än impad! Vilken rysar drabbning igår.

3 nätter kvar sen är de semester, ska bli bra gött.

Ligger å kollar på Hell´s Kitchen, riktigt jäkla bra. En drös mer eller mindre dugliga kockar tävlar om å bli kvar till sist och benhård vid rodret är Gordon Ramsay, går på trean på Torsdagar kl 22 så ja ser ett inspelat avsnitt, startade ny säsong i Torsdags.

Inte blive så mycke gjort idag, va på möte med Olsson om hamnfesten som vi är med och arrangerar och så fixade ja nytt pass, kommer behöva de under semestern.

Verkar bli lite värme i mitten på veckan iaf, Ha de


Kommentarer
Postat av: Calle

Ska du å provspela nånstans eller....?

2008-07-08 @ 10:00:24
Postat av: DF

Rabobank har anlitat Rog som farthållare inför de tyngre etapperna på touren.

2008-07-08 @ 14:08:14
Postat av: DF

Jasså du har börjat jobba igen Calle......

2008-07-08 @ 14:09:54
Postat av: Roger

Nja dom va inte superintresserade av mina tjänster när dom fick se mitt cv men men mer info kommer senare

2008-07-08 @ 18:11:39
Postat av: Calle

Nej, jag har semester annars skulle jag aldrig ha tid att kolla på internet.

2008-07-08 @ 19:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0