Dagen efter

Vi firade våran 3-2 seger ganska hårt igårkväll, kändes ju jäkligt surt när Spanien slog in 2-1 på övertid men efter ett perfekt resultat i Grekland-Ryssland matchen så spelar de ingen större roll, räcker med 1 pinne mot Ryssland så står Holland på menyn. Sverige stod emot riktigt bra men de är ju inte bra att Zlatans knä spökar, han är ju dominant, Zlatan på plan är ett måste.

Våran egen seger borta mot Ämtervik va ju grymt skön, efter ledning 2-1 i halvtid va vi rejält tillbaka pressade i andra halvlek och med kvarten kvar kvitterar dom, 1 minut senare får Ämtervik straff, då ser de mörkt ut men jag går åt rätt håll och räddar, med 3 min kvar springer Victor igenom och blir neddragen och Häst sätter straffen säkert. Jäklar va skönt att komma hem med 3 points. Derby på Tisdag hemma mot Fiskevik, bara att gå ut och spela avslappnat, vi har allt att vinna och inget å förlora, dom har all press på sig.

Vi va mycke folk på Mangvalla igårkväll och festade ganska rejält, blev sent värre innan man kom hem inatt, nu är de bara att försöka hitta lite energi så man orkar jobba inatt.

Bye

Kommentarer
Postat av: ...

Roger, fixa en kamera, knäpp lite bilder som du laddar upp regelbundet samt byt layout på bloggen så blir den ännu bättre!

2008-06-16 @ 03:49:51
Postat av: Lagerbäck

Jaha, och vad ger du Danne för betyg efter den här matchen då? Jag kan säga att jag är ganska nöjd över att jag är förbundskapten och hela folket nog är nöjda med att du inte är det.

Den där Zlatan-analysen var bland det mest onödiga jag läst. Varför säga det alla andra redan sagt? Var lite modig och kryp till korset istället.

2008-06-16 @ 09:00:34
Postat av: Rog

Ä så jäkla kass med bilder å hit å dit men ska väl försöka då. Ja struntar väl i va alla andra sagt, ja skrev va ja tyckte om Zlatan, själv drack ja grogg å va inte så fokuserad på matchen, ä på Onsdag de gäller. Å ja vill inte se en medelmåtta från Allsvenskan på innermitt i den matchen heller! Over and out

2008-06-16 @ 15:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0