Stor match på gång

Viktiga drabningar i Premier League, United har chansen idag, tror dom tar Pool hemma.

Bra tryck i Karlstad igår, Frölunda vek ner sig 2 första och FBK va aldrig hotade på allvar.

Micke Johansson va kung igår, Mitt tips är att han är i Detroit före Oktober 2011. Imponerande bra! Rikard Wallin ä imponerande dålig!!!
 
Då satte ja bara 3 av 4 semi lag.

HV-Timrå i semi, riktigt intressant, mitt tips är att Timrå knäcker dom!! 4-2 i matcher

LHC-FBK är helt övertygad att LHC knäcker FBK, ja säger 4-2 i matcher.

Nästa bussresa Fredag kväll, biljetterna klara.

Tog det lugnt med alkoholen igår, fast fick mig ett par ur Andreas Olssons fickplunta, undrar lite va fasen han har i den, aningens starkt.

Fredda Rosenqvist, mannen som är sanslöst rolig.

Nej nu ska de bli en liten matbit innan Ronaldo show.

Kvalserien fortsätter idag, Brynäs kmr krossa Rögle, Mora har full pott men imponerar inte.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Rog

Gött United, tänk om dom satt chanserna oxå, hade ju blivit typ 6-0 lr nåt

2008-03-23 @ 17:02:49
Postat av: Bosse

Roger du har så FEL! Men det har du ju alltid när det gäller FBK! ;-) Vi kommer krossa! Håller med dig om att Micke är kung! Walle är bra, inge skit om den mannen, tack! :-D Hoppas du har rätt när det gäller timrå! :-) Ha det!

2008-03-23 @ 17:22:47
Postat av: hjalmar i brôtera

Snälle Roger, du ska inte gå å pôppe på andres plunter! Dä kan va falit! Jag ha hört tales om att di nuförtia lägger tablätter å annat kônstigt i spriten så att di söm dreckert blir helt dôvne, å då kan di söm lure i en skiten hette på hôsömhälst mäen sänn. Dätta lässte jag om i tininga förstår du, å sänn däss våger ja knappt köpe lättöl på ICA -en vill ju gärne vare "on the safe side" liksom! Jag ska ta ett skräckexempel - tänk om du smaker på nôe som du inte vet hörrä ä, å sen dagen etter vackner opp i nôa gammel stôge borti Klässbol,
liggnas i e bäddsöffe mä två nakne å skäggige gôbber på hôr sie om dig - dä hade inte vôre sö kul va?! Därför töcker jag att du ska tänke dig för både en å två ganger inna du pôpper på nôen annans plunte näste gang!

2008-03-24 @ 01:02:20
Postat av: Rog

Så länge ägaren dricker inna så töcker ja dä känns rätt safe, hehe

2008-03-24 @ 09:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0