Sommarväder

Perry, men lite tungt att kliva in på Gjuteriet ve halv tre, jaja.

Hurt svårt ska de va att ta en löptur på 30 min varje dag?? Alltså om man är skade och sjukdoms fri, bör ju inte va svårt, man kan ju knappast skylla på tidsbrist, vem har inte 45 min ledigt varje dag. 30 min löpning om dagen gör ju susen om man vill ha bra kondis och bra vikt. Själv gick ja ner från 91 till 79 kg sist ja träna hårt, long time ago. Kommer nog inte hitta den formen men man borde ju kunna ha disciplin att komma en bit på vägen.

Nu kommer nästa sjuka episod som inträffade förra Tisdagen i min lägenhet: Champions league fotboll med Victor Å på besök, tämligen högljudd Tv tittare när United är i farten. Till saken hör att han va typ 15 min sen vid match slut när han skulle hämta far sin vid buss station men han va ju tvungen att se klart drabbningen. Han skriker ut sin glädje vi slutsignal och rusar ut till bilen. Så strax före elva på kvällen knackar mina grannar som bor rakt under mig på bottenvåningen på min dörr. Ja ser i titthålet att dom ser helt skakis ut, så min tanke är va fasen ha inträffat nu meeen dom trodde typ att ja blivit dräpt, dom hörde ett skrik och 10 sekunder senare kommer någon utrusandes i full karriär, ja lugnade dom med att nja de va bara United som tog sig till final. Sjukt så de förslår, dom tyckte de va lite pinigt men man kan ju förstå dom lite. Tur att dom inte ringde polisen direkt haha, fast iofs då kanske dom sluppit skicka knark span på mig då hade ja väl enbart blivit uppsökt av Rent Hus.

Höres

Kommentarer
Postat av: sophia

hehe.. :) Jävlar va roligt!

2008-05-08 @ 11:26:58
Postat av: Robban

Haha viktor åslund! Inte lite bra iaf!:) fan roger har du varit så lätt de trodd ja inte:) hehe

2008-05-09 @ 01:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0