Surt

Värre å ligga inne under täcket , men är inte pigg alls. Känns iaf lite bättre nu än inatt. Tänkte ja skulle bli såpass pigg så ja orkar ta mig till Calle å Ida och grilla ikväll.

Stackars människor som ska springa Stockholm maraton idag i värmen, ska bli intressant att se va Maria´s kompis Hedda tar sig runt på för tid, hon hade 1,22 på Göteborgsvarvet om ja inte minns fel.

Vi gjorde definitivt ingen höjdarmatch igår men de va stabilt bakåt och vi tog tillvara på chanserna framåt, men de vore ju inte fel om Micke K kom tillbaka på allvar snart, till Måndag kommer Markus T tebax från Kramfors och går direkt in i laget, riktigt bra förstärkning.

Söderling kommer enkelt avfärda Bennetau i eftermiddag, Bennetau har 2 riktigt jobbiga 5 setare i benen. 3 raka set blir de.

Är ute hos morsan, kanske orkar ta mig ned till Edevi och kolla på Kronan kl 15.

Ha de

Kommentarer
Postat av: Nordin

Hedda är grym!!! 4,2 mil på 3 timmar och 8 minuter 25e plats bland tjejerna!!! Kanske borde börja träna med henne :)

2008-05-31 @ 18:41:39
Postat av: Bror duktigd

Varför ställer du inte upp i sthlm ???.

Med din träning borde du göra ifall under 3.30 och det är ju en magiskt tid se på remy på virveln,han ligger ju och snosar på dessa tider för jämnan,och då är ju hen ett kvalificerat proffs

2008-05-31 @ 20:43:09
Postat av: Rog

min kroppsbyggnad ä nog icke så bra lämpad för maraton, tror inte ja skulle ta mig runt löpandes och sen går de ju inte att hålla på med fotboll i så fall. Hade ju tänkt spring Borejoggen men ja ju inte kunnat springa på 2 veckor nu så de ser mörkt ut

2008-05-31 @ 22:44:56
Postat av: Patrioten

Finns ett par tre killar i Arvika som jag tror skulle göra maran på mellan 2.30 - 2.40 men de ställer aldrig upp. Synd de. Tror dom resonerar så att de blir för slitna efter en mara. Springer mest terränglopp tror jag. Lättare att kombinera kortare lopp med fotboll, så fortsätt så Roger.

2008-06-01 @ 10:59:14
Postat av: Rog

Ska bli intressant att se när Ezra gör sin första mara, hur långt under 3 timmar?? Känns som ja kanske orkar springa 5 km te Marten, men man piggnar väl te

2008-06-01 @ 22:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0