Äntligen

Blev jag utskickad på mitt drömjobb, ponnydressyr, hmm. Vaknade lite lätt bakis idag och begav mig till den lokala tidningen, lite innebandy och basket och besök på ridklubben blev dagens skörd. Gjorde ju ett besök på Kusten-Lennartsfors i Fredags och om kusten gänget är besvikna över att de är mycke Lennartsfors i reportaget så kan jag meddela att det var på order från chefen, var typ första gången sen de startades 95 som dom va bevakade på plats.

Va helt okay igårkväll även om de kanske blev en drink för mycke. När man kom till Gjuteriet ikväll visade det sig att de inte fanns i princip något att göra så de blev inte många timmar förrän man drog hem.

Dax för ny vecka, ciiiiiao

Kommentarer
Postat av: sanna

haha.. vilken syn.. roger nilsson i ett stall...hehe

2008-11-10 @ 20:43:22
Postat av: Mr ridsport

hmmmmmmmmm

2008-11-10 @ 22:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0