Helgens matcher

2 jäkligt intressanat div 3 games i helgen börjar med kvällens match Nordmarken-Arvika:
Nibf stabila på hemmaplan som vanligt, deras enda poängförlust hemma är mot oss, då vi med blotta förskräckelsen avgick med 6-5 seger. Blir en tight match där tillfälligheterna avgör, jag säger..... 7-6

MSK-Karlskoga , seriefinal på Söndag kväll, seriens 2 särklass bästa lag... just för tillfället , kommer garanterat svänga frampå men hittills å dä så. Har svårt att sia om vad för typ av match de blir men tror på en tillknäppt första period. Tror de blir matchavgörande att hålla sig från utv. bänken. Får inte bjuda på "gratis pp", ska de va utvisning ska de va pga målchans inte nere i nåt sarghörn. Kommer inte tippa matchen förrän efter jag sett uppvärmningen på Söndag men just nu känns de som helt öppet.

Div 2 Dam: Hagfors-Åmotfors, tuff bortamatch men jag tror Åmot tar de med 6-3, verkar starka, bra laganda, bra målvaktsspel.

DIF-NB  Nu eller aldrig liksom, ett NB som loosat mot Hagfors borta med 12-3 och Åmot med 8-0, ska DIF ha nåt att spela för under resten av säsongen behövs de poäng på Söndag morgon. Såg väl inte allt för bra ut på onsdagsträningen kanske, typ 7-8 utespelare och en besviken trainer. NB är ju garanterat riktigt laddade oxå då dom kan skapa sig en lucka ned till kvalstrecket. Frågan är om DIF´s backbesättning räcker till, tveksam. NB kvicka som fasen, tyvärr Dif, 3-5. Bevisa för mig att jag är snett ute


Ciao


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men så spelade NB "bara" 0-2 mot ledarna Lesjöfors/Filipstad!

Kändes lite viktigt att få med det ifall att liksom ;o)

2008-11-29 @ 13:13:21
Postat av: Rog

Jo precis, dom ha ju gjort några riktigt bra insatser, därför jag tror de blir tufft imorgon

2008-11-29 @ 14:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0