Kul å intressant

Är omdömet om föreläsningen med Plate/Söderberg. Alltid bra att få sig en tankeställare, inte bara kopplat till idrotten utan livet i allmänhet. Söderberg är ju en mega skön typ, vilken man!

Resten av dagen har bara...... passerat.

Inge dåligt stjärnstatus jobb jag ska iväg på till helgen, den sporten jag ska på har trånat efter en sportjournalist som verkligen vet vad de handlar om, hehehe.

Längtar till nästa tennis match, kanske ska ta och utmana Jimmie som jag vet är inne och tjuv läser här ibland. Lite orolig dock för att han eventuellt är bra vilket hmm inte mina övriga motståndare är haha. Skojar bara.

Jäkla Myrman drar med mig på idiot grejer uhhh, ni får läsa mer imöra.

Eftersom Gjuteriet för tillfället går sämre än Ljungskile så blir de två skift för mig inom kort, lite synd, gillar att jobba natt men de finns fördelar givetvis oxå, man får jobba med Wallin, hehe. Skön man

Känner att de blir en hel natt med Kent i öronen jämnt så ni vet.

Goodbye.

Kommentarer
Postat av: jimmie

jag är sugen. men servar man underhandsservar så kan man inte kallas bra :)

2008-11-06 @ 17:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0