Tråkigt

Värre, nåt konstigt inträffade med knät igår, känns inte speciellt bra idag,

Helgens matcher i Floorball:

Div 3:
Nordmarken-Sjöstad, Tuff match men Nordm. är starka hemma. 7-4

Arvika-Edebäck, Edebäck brukar va klart svagare på bortaplan, ska Arvika hänga på i toppen bara måste dom ta 3 pinnar här och de tror jag dom fixar, 9-5


I2-MSK, riktigt svår match, I2 kommer från 3 raka vinster och vi har ju börjat med 5. Lite scary för denna drabbning, tror de kan gå hur som helst. Kanske dax för seriens första sudden match??? Nej jag tror vi orkar knäppa dom, 7-9


Div 5:

Kusten-Lennartsfors, bör bli en enkel hemmaseger, 8-2


Grums U-Arvika U, Arvika U är ju laget som ställer till problem för mig men denna match ska dom väl iaf vinna, 3-8

MSK U-Gunnarskog, GIK har spelat upp sig efter en svag start, blir fufft för oss detta då vi har A-lagsmatch samtidigt, 6-9

Dam 2:
Dottevik-Grums, Viktig match för DIF som snart behöver poäng och framförallt göra mål, 6 mål på 5 matcher!! Grums imponerade genom att slå Munkfors i DM förra helgen, tror de blir jämnt, 3-3


Åmotfors-Örnen, Tuff match mot starka Örnen som ha mött topplagena i början, 4-4 är mitt tips

Kommentarer
Postat av: Rog

Va väl riktigt hyfsade tips iaf, va ju bara Åmot man va helt galet ute på

2008-11-10 @ 13:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0