Äntligen

Lite ledigt, bra färdig i skallen, 2 förluster idag 1-6 mot Arvika efter en pissmatch av oss, usla framåt, spelade center, spelade 1-2 vilket inte är nog bra de heller. 6-7 förlust för pojklaget i Hagfors men grabbarna gjorde en fin insats och ska va nöjda med matchen, lite slarv mål vi bjöd på men de är sånt som händer.

Arvika vann med 11-6 mot ett Skattkärr som va riktigt dåliga den perioden jag såg, Arvika va på hugget och dominerade fullständigt.

GIK verkar ha vunnit 8-7 efter att ha vänt 4-7 och Kusten vann 3-1 mot Sunnanå, klart målsnålare än jag trodde, kollade sista perioden och måste säga att jag är besviken på Kusten, vart är uppspelen, snygga anfallen?? Lyste kraftigt med sin frånvaro, långa lyrbollar på Mossberg, de va tydligen dagens uppspels variant, nej de håller inte om man ska vinna serien.

Sverige-Portugal snart, båda lagena har många borta, börjar tro på en riktigt tråkig 0-0 match, hoppas jag är snett ute.

Fick mig en skaplig tackling vid sargen av Franzén idag med minuten kvar, lite smått onödigt men han blev ju utvisad så. Lite småont i revbenen trots all dämpning som finns i de området haha.

Imöra ska ja inte göra jämnt nånting, tror jag....................

Kommentarer
Postat av: Rog

Första halvlek kul men 0-0 blev de

2008-10-11 @ 22:10:37
Postat av: undrar

hur många spelare var det med i u laget mot Arvika som inte gjort en träning i år tro? sedan möta ett Arvikalag som tränar minst 2 ggr/vecka

2008-10-12 @ 10:15:50
Postat av: Roger

Jo de va en, David Karlsson. Blev ju lite dåligt med folk eftersom ingen från A-laget hade möjlighet. Om du har kritik kan du gärna skriva ditt namn. Har inga problem att ta kritik

2008-10-12 @ 14:21:17
Postat av: Lönnis

Ja det var målsnålt mot Sunnanå, men helvete vad bra den målvakten var, plus att vi hade väl 5-10 stoplpe/ribb träffar.

2008-10-13 @ 07:59:01
URL: http://picasaweb.google.com/lonnfjord
Postat av: Rog

Såg ju bara sista å då hade Mackan en skaplig i ribban när matchen redan va avgjord, men jag tycker ändå kusten spelade pissigt med tanke på vilka lirare man har i laget

2008-10-13 @ 22:49:29
Postat av: Kalle Mossberg

Ja så kanske det är Roger men vi vann ju iallafall, det är viktigast. Spelet var väl inte det bästa men men så var det och det kanske blir bättre nästa gång kanske inte. Det vet man inte förrän efteråt.

Kul o intressant att läsa bloggen är det iallafall.

Ha de gött!

2008-10-15 @ 13:38:24
Postat av: Rog

Har ju rätt höga krav på er vettu Kalle, nej men de är ju svårt för er när alla lag kommer "grisa" mot er. Ha de

2008-10-15 @ 18:55:29
Postat av: elin

hejhej!

just nu gör jag bloggdesigner för bara 35 kronor. (förut 45)



hör av dig om du är intresserad.



Kram elin ^^,

2008-10-15 @ 19:01:21
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0