Förlust igen

För Lule men iaf en poäng efter oavgjort vid full tid, dock riktigt bra spel och 33-18 i skott på bortaplan mot Modo, känns som närmsta 2 matcherna blir oerhört viktiga, SSK hemma på Torsdag och Skellefte borta på Lördag.

Startade dagen med tennis mot Myrman och Fredriksson, kraftigt längesen jag va å spelade i tennishallen men de va kul som vanligt, började lite knackigt men jag avgick med flest vunna matcher, vi spelade först till 15 vunna bollar, visste ju iofs på förhand att dessa killar inte har speciellt mycke boll i sig hmmm hehe.  Dom vill säkert ha revanch snart.

Kommande helg blir minst sagt hektisk men mer om detta senare.

Bye

Kommentarer
Postat av: Calle, Åmots TK

Hur kan unga pojkar som ovanstående och till exempel "kuken" få stryk av en gammal gjuteriarbetare som Skägget. Själv har jag aldrig fått stryk av gjuteriarbetaren.

2008-10-15 @ 08:20:22
Postat av: Federer

Nej men de va kraftigt nära en gång om jag inte missminner mig, härmed är du utmanad någon eftermiddag när du slutar vid 16, kanske imorgon???

2008-10-15 @ 13:11:36
Postat av: Åmots TK

Jo vi får ta det nån gång, denna vecka och nästa är det kört men sen så....Kan tillägga att min tenniskarriär legat nere sen sist (typ 2 år sen) men det är väl med tennisen som att lära sig cykla. Har man en gång lärt sig så sitter det....!

2008-10-16 @ 07:46:11
URL: http://www.atptour.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0