Hej igen folks

Va mer än måttligt slut igår efter helgen, men nu är man på g igen, inte fel. Verkar ju som denna veckan springer iväg oxå, ska till Karlstad på någon sorts tillställning imorgon kväll, kallas ledarfest, något som Värmlands Idrottsförbund har med anledning av 100 års jubileumet, inbjuden av landshövdingen så jag får bege mig dit och se va de är.

Ganska lugnt med innebandy till helgen, inte helt fel, A lagsmatch på Fredag kväll då femte raka förhoppningsvis skall komma hemma mot Kristinehamn.

Tyckte jag va duktig idag, lagade köttfärsås, ha varit så himla slö när de gäller matlagning ett tag, måste skärpa mig.
På Lördag blir de nog att bege sig till Karlskoga för å kolla på innebandy å sen FBK-Rögle, fast kan säkert bli nya planer, märks.

Ha de

Kommentarer
Postat av: niklas

är de arvika - karlskoga du ska se ?

2008-10-21 @ 22:59:08
Postat av: Rog

Jo eller Karlskoga-Arvika då

2008-10-22 @ 06:03:40
Postat av: Babbsan

"Lyllos dej som blir bjuden till Eva Eriksson på en finare middag"

2008-10-22 @ 12:38:14
Postat av: Babbsan

"Lyllos dej som blir bjuden till Eva Eriksson på en finare middag"

2008-10-22 @ 12:39:14
Postat av: Anonym

Oj då lite ivrig på knappen

2008-10-22 @ 12:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0