Helgen över puh

Jobbade Fredag kväll, Lördag var det båtupptagning och sen jobb åt tidningen följt av fotbollsavslutning och fest i Mangskog, idag blev de u-lagsmatch i Kil och sen blev jag inringd till tidningen för jobb under eftermiddagen.

Innebandyn gick åt skogen förlust 8-3, var påväg ikapp flera gånger men sen slätte vi in 3 mål sista 3 minuterna, lite onödigt. själv spela jag center och spelade 2-2 i matchen, har som målsättning att inte gå minus i matcherna men men.

Innebandy tipsen gick väl sådär under helgen Arvika å DIF damerna underpresterade så där fick jag fel, ska skärpa mig till nästa helg.

Ska jämnt ta å vila lite innan de är dax att dra till gjuteriet

Heeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0