Lubos Bartecko

Jo ni förstår säkert min lycka, 8-2 seger direkt i återkomsten, 4 poäng men matchens höjdpunkt va ju Jan Sandströms 2 löjligt snygga handledsskott i samma kryss.

Själv va jag på FBK-Linköping, sömnpiller. FBK tama i avsluten. 0-3 efter 2 mål i öppen kasse på slutet.

MSK tog Koppom borta med 8-3, programenligt. Mitt schema fram till Lördag kväll är spikat.
Jobb i natt
Fredag
14.45 Innebandylektion
15.15 Jennys å mat
16.00 Pojklagsträning
17.15 Avresa buss, A lags match Sjöstad borta
Lördag
8.00 Avresa buss, Pojklags match Hagfors borta
15.00 U lags derby mot Arvika, bör hinna dit till 14.40
16.30 tänkte gå å kolla Arvika-Skattkärr
19.00 Tv soffan Sverige-Portugal
Ungefär så, sen ska jag slappa Lördag kväll och Söndag

Nu måste jag göra smörgås

Ciiiiiiiiiiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0