Puh, en sån helg

Okay nu har jag tid å skriva lite, 4-4 i Fredagens derby mot Kusten. Får vi va nöjda med men visst vi ledde med 3-1 med 7 minuter kvar men vi låg iofs under med 4-3 en sväng oxå, själv spela jag center och höll mig till defensiven, våran kedja spela 1-1 i matchen så de är väl godkänt. Fick en mindre skön smäll på knät men de är sånt som går över. Sonny va väl ganska revansch sugen på sin förra klubb där han va petad för de mesta, grym i kassen va han iaf. Va väl tämligen nära i mina tips i övriga matcher bortsett från Arvika U som jag måste studera bättre tydligen, och DIF gav mig ju givetvis svar på tal och gjorde 4 mål bara för att jag undra vilka som skulle göra målen.

Club 28 på kvällen och kom väl upp i en åtta på skala 1 till 10 på promille listan skulle jag tro. Blev väckt av morsan som ringde på dörren 9.40 på Lördagen, kraftigt bakis. 11 till 13 var det dags att sälja bröd åt MSK, kul som vanligt.

Sen hade släktingar hos mig på Kaffe, kom väl upp i 15 st totalt, kul å träffa dom givetvis. Sen iväg till sekretariatet på sporthallen, dags för A-lagsmatch mot Ulvsby, seger 9-4 men denna matchen kan vi glömma för de va absolut inte mycke att hänga i granen däremot fick man ju som vanligt se lite innebandy godis när Fredriksson, Myrman, Tompa och gänget är i farten.

Sen till The Roof för en bit mat ihop med faster Aina och Mats och kusin Ann.Marie och Jörgen, just de ja Jörgen Henrysson. De trodde ni inte att vi umgås känner varann mer än i innebandyhallen, blev god mat och ett glas vin.

Stöp i säng vid tolv tiden.

Idag har jag jobbat heldag på AN, 10 till 20. Tror jag är riktigt nöjd med dagen resultat, blev volleyboll, basket, rallycross och givetvis en hel del innebandy. Ni får läsa imorgon och såga om jag skrivit nåt galet.

Nu ska de bli en smörgås och sen är det dags att dra till Gjuteriet för ett 8,5 timmars pass och efter det blir de nog zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0