Så fel

Man kan ha, Luleå orkade inte ta serieledarna hemma, börjar se jobbigt ut nu. SSK borta på Lördag, svår match.

Gött med helg, en hel del innebandy på programmet och jobb på SÖndag, fest imorgon efter matchen mot Kusten.

Mina tankar om helgens väst innebandy:

MSK-Ulvsby, blir en stentuff fight där jag tror vi orkar ta dom med 6-4, känns som Ulvsby är lite sämre än förra året, kanske har fel. märks halv sex på Lördag.
I2-Arvika, känns hopplös att sia om, I2 kanske kommer med det starkaste dom har, räcker de?? Tror Arvika vinner med 7-5.
Edebäck-Nordmarken, känns precis lika svår och jag tor på delad pott, 6-6.

Femman: Vi bör ju inte kunna rå på starka Kusten, som bör kunna vinna med typ 7-3, hade vi haft A lags match dagen innan hade vi kanske kunnat matcha dom
GIK-Arvika U, dåligt grepp på Arvika men dom verka ha jäkligt ungt lag imorgon (ta inte åt dig Taylor). Tror GIK tar de med 8-6
 Oxå damderbyt DIF-Åmot, hmm vem ska göra målen för DIF undrar jag?? Linnea? Satsar mer på basket verkar de som. Emma lär ju kunna sätta nåra men de ser tunt tunt ut framåt. Westby kommer nog va riktigt taggad, tror på tight match där Åmot avgör i sista, 4-1, våran tränare hänger minst 2.

Ja nu är de time för sängen, ta de lagomt med allt under helgen säger jag. Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0