Summering

Av helgen, va å kolla in Karlskoga-Arvika igår förmiddag, 6-5 till K-skoga, va väl rättvist sett över hela matchen men Arvika ledde med 5-4 ett tag. Vi och Karlskoga är ju obesegrade så Arvika seger hade ju inte varit fel. Sen drog vi till Karlstad för å kolla hockey, FBK-Rögle. FBK hade svårt att göra mål, som vanligt. Rögle imponerade och vann välförtjänt, skapade jäkligt giftiga lägen när dom kom fram. "Harry" Myrman, Sebbe och Tompa va med och förgyllde dagen, dom ölade och jag körde, blev en lugn kväll igår.
Jobbat sen 10 imorse, fullt upp i princip hela tiden så bra trött i skallen nu.
Ha varit ruggigt rätt ute i de flesta innebandy matcherna på mitt tips, men Arvika U hittar jag sällan rätt på, va bombis på att dom skulle vinna med de laget dom hade, sen när jag för en gångs skull tippade att Kusten skulle spela en hyfsad jämn match så vann dom med 11-0, 2 matcher spelas ikväll så man vet ju inte man kanske är helt galet ute där.


Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0