Vinst och förlust

Väntad Lule seger hemma mot FBK, Bartecko! Vem annars liksom, målet godkändes helt korrekt.

Förlust mot Harry Myrman i tennisen, fan, 5-7 i femte avgörande, sved hååååååååååårt.

Kollade på DIF damerna igår, stundtals hyfsat stundtals riktigt illa, känns som man inte har nån riktig anfallsidé, hamnar mest i hörnen. Kontringslägena tog man inte alls tillvara på,  skulle jag träna DIF skulle jag satsa hårt på kontring, rakt mot mål, gå på retur, skitmål. DIF är för svaga för att spela till sig mål mot lag på övre halvan. Försvarsspelet för PASSIVT, spelar ingen roll om man har markering om spelaren ändå får vända om och skjuta, va bedrövligt stundtals. Sen att tränaren inte deltar på matchen är ju märkligt värre, jobbar ihop med han och vi börjar halv tio liksom, han hade behövt ta ledigt typ 20 min, hur motiverad verkar man va då, jösses. 6 mål framåt på 5 matcher är icke godkänt, så är de bara. Men de är i matcherna som kommer nu som man ska plocka sina poäng så upp till bevis.

Dax för work

Kommentarer
Postat av: Mys

Du skulle träna laget, inget snack.

2008-10-28 @ 18:08:27
Postat av: Pys

Ja du har väl inte så mycket att göra måste väl bli en del tid över eller hur???

2008-10-28 @ 18:16:50
Postat av: Rog

Min damlags tränar dos är fylld för ett tag framöver sen räcker inte DIF till mot merparten av lagen i tvåan, utan Fälling i laget skall tilläggas, det va ju hon som låg bakom avancemanget föraa året

2008-10-29 @ 13:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0