3 poäng

Till Sverige, första halvlek va ju helt bedrövlig sen va andra anständig men inte mer, ja tror ju inte att dom orkar ta sig till VM men man hoppas ju såklart.

Tog både fotboll å innebandy träning idag, regn som vanligt på fotbollen, spelade ute på dagens träning, är ju löjligt roligt.

Känns som de är en jäkla massa som ska fixas för tillfället och man får en känsla av att man är snäppet efter på allt men de löser sig nog, ska sätta mig direkt jag vaknar te möran.

Dax å dra till gjuteriet.

Ni kan ladda för en Elitserie tävling här på bloggen, alla som vågar lämna in sina tips å lyckas ta mig bjuder jag på something, ha inte bestämt mig för hur tuff jag vågar va, 10 st frågor blir de iaf

Ciao

Kommentarer
Postat av: Calle Parmström

Rekommenderar dig att vara inte alltför tuff....

2008-09-11 @ 07:17:43
Postat av: Rog

Haha, Calle ute å surfar redan 7:17, man kanske skulle söka på kommun, ja ha läst på nu så ja känner ja vågar va riktigt tuff

2008-09-11 @ 13:08:25
Postat av: Till Carl från en skattebetalare

Ifrån statlig anställd till kommun anställd är det inte någon större skillnad skulle jag tro,där surfar dom inte på rasten som vi andra som jobbar på bolagiserade företag. Nej dags att införa ackord på kommunhuset. Har ni planerat någon ny personalfest med Clas som vi skattebetalare skall betala?

2008-09-11 @ 16:16:31
Postat av: Kommunal

Vi hade en igår, jag, Claes & Calle i Värmskog.

2008-09-12 @ 07:11:40
Postat av: Byggnads

På Liljenäs eller?

2008-09-12 @ 13:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0