Bye bye femman

Ja då åkte vi ned i sexan då efter en makalöst dålig höst, förlust 2-1 borta mot Fiskevik idag i en ganska loj match där vi spelade skapligt iaf, men våran oförmåga att göra mål ha varit brutal under hösten, skratt retande nog blev jag vald till MSK´s bäste av FIF speakern i en av de lugnaste matcher jag haft för året.

Final förlust i innebandycupen idag mot Arvika efter straffar, en jämn final där Arvika börja bäst och MSK knaprade sig ikappvia 2 löjligt snygga mål av Victor, alla väntar på Fredagens derby och cupen känns ju lite avslagen då final lagen är klasser bättre än övriga lag.

Lule seger hemma mot Skellefte, så himla nice. Följde sista perioden via web radion och är imponerad av sättet Lule stängde matchen efter Harjus segermål med 8 min kvar. FBK´s loosar borta mot Rögle, blir intressant att följa fortsättningen. Känns tyvärr som FBK kommer va grymt taggade på Måndag hemma mot Lule men vi får, vi ska dit å kriga.

Tror vi har koll på de mesta inför dam cupen imorgon.

Räkna ut att de blir jobb 22 timmar i sträck imöra från de att vi drar igång i Sporthallen 7.45 fram tills utstämpling på Gjuteriet Måndag morgon å däremellan heldag på tidningen är de tänkt.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: L-O

Tycker ni var värda minst oavgjort om man ser till spelet och målchanserna igår. Konstigt att det var så lojt med tanke på att det var derby, annat var det på min tid ;-)

Snygga utsparkar förresten. Ska vara dom där svepande på uppstuds, mkt lättare att plocka med sig bollen som utespelare då. Hasses rätt upp så högt och långt som möjligt är inte lätta att ta - syntes rätt tydligt från sidlinjen tyckte iaf jag o Martin

2008-09-21 @ 18:39:51
Postat av: Roger

Haha kan man få pris för bästa spelare pga utsparkarna då är man i ett bottenlag hehe, skämt åsido. Nej de va riktigt tamt ute på plan

2008-09-21 @ 20:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0