Ny vecka

Samma väder, men till helgen ska de bli bättre lovas de. Matchen jag skulle bevaka åt AN regnade bort så de blev inge jobb igår.

Blir väl en tämligen hektisk vecka och på Fredag drar vi till Köping på innebandycup å hem på Söndag och A-lagsmatch i fotbollen å eftermiddagen.

TV programmet om adhd som gick förra veckan va riktigt bra, va intressant å få svar på Pelle Fosshaugs ständiga psykbryt på bandyplan, man ha ju frågat sig mer än en gång va felet varit, nu vet vi.

Hur stora förhoppningar har man på matchen Sverige-Ungern, ja inte mycke inte, matchen är 20.15 iaf på Onsdag.

Imorgon kväll blir de ett besök hos Bosse Å i G-skog och kolla in lite bilder från hans semester tripp till Azorerna, vi är några jobbarkompisar som träffs ibland och då oftast hos Bosse som fixar mat å nå drickbart.

Ska kolla in Lule´s elitserie premiär i Stockholm nästa vecka sen ska jag hålla mig på hemmaplan fram till nyår, promise!! Om inte nån oljeshejk donerar mig nån miljon, i så fall kanske ja drar nånstans.

Ska ta tag i mina kort å lägga in dom på bloggen, ja är ofattbart trög.

Va å kolla på lite dam innebandy i Lördags, man blir alltid lika impad av Nordmarken damerna, nya tjejer jämnt, alltid lika bra. Lisa ska vi inte ens prata på, hon dominerar mer å mer för varje säsong.

Inom närmsta tiden ska jag lista 5 bästa Lule säsongerna i Elitserien och 50 bästa Luleå spelarna sen dom gick upp, mer för att ja tycker de är kul än att jag förväntar mig att ni orkar läsa.

Nej nu behöver ja nåt å käka innan ja drar till källarn på gjuterie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0