The big game

Drygt en timme kvar, har aldrig känt mig så lugn inför ett derby, två orsaker, jag tror MSK har en fin chans, för en gångs skull känner vi oss som underdogs för de andra vet vi att Arvika blir topp 4 så de är absolut ingen katastrof ifall de skulle bli pisk. Kan passa på att såga både Jörgen å Kennet lite angående deras tips i dagens tidning, 6 respektive 7 mål trodde dom på. Själv tror jag på minst 13 mål kanske uppemot 15-17, blir full fart, hög press från MSK och effektiv speltid.

Så mitt tips blir 8-6 till MSK, power play med Nelson, Fredriksson,Göthberg,Victor å Tompa såg helskarpt ut igår, se till å få te de ikväll oxå.

Vi siktar på att trycka in minst ett par backmål ikväll, Arvika sjunker ruskigt långt ned med sin box i försvarsspel, de ska vi utnyttja, ska vi tippa att Nelson hänger 2??

Let´s get ready toooooo ruuuumble

Kommentarer
Postat av: Rog

Halv nära va de iaf å 2 backmål blev de ju!! Iofs genon Putte och Seb men så niiiiiiiice

2008-09-26 @ 22:28:03
Postat av: Simon

Tack för kaffet :)

2008-09-26 @ 23:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0