Vaken

Igen, va en hel dag igår med start på Bryggan och lite städning. Sen va de första dagen på AN sporten mellan 10-20 följt av gjuteriet mellan 21.30-05.54. Va faktiskt inga problem, inge speciellt trött under natten. Hade väl tänkt sova farm till 13 idag men de gick icke utan vid 11.30 vakna man till.

Va jäkligt kul å jobba på tidningen, fullt upp hela dagen men inte nån stress direkt, fick göra mer än jag trodde. Funka väl hyfsat tror jag, ha inte läst själva tidningen än men kändes okay iaf för å va första gången.

Nu är vi inne i September och den månaden blir allt annat än lugn kan jag säga när jag tittar i spåkulan, lär inte bli mycke dö tid.

Nej lite frukost nu: musli, thé,juice,hårt bröd med ost, 2 kokta ägg, banan. Ja de blir dagens frukost!

Ciao

Kommentarer
Postat av: PA

Världsklass på referaten i AN.

2008-09-01 @ 20:32:35
Postat av: Rog

Haha nu då tror ja vi hejdar oss lite. Skrev även div 6 och 7 matcherna + damfotbollen, lägre serierna och finnkamps reportaget och skytte grejen. Nu kanske ni hittar lite tabbar hehe

2008-09-01 @ 21:23:34
Postat av: PA

ok, ska syna dem lite närmare då, hehe

2008-09-01 @ 22:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0