Vilket

Spöregn vi drabbades av idag, riktigt höstrusk. Inte gjort mycke idag, är tvungen å vila mitt knä ett par dagar men imorgon ska de bli innebandyträning igen. Måste ju se till å ha en plats till Fredags matchen mot Guldkusten, nu är de iofs jag som tar ut laget men minst ett par innebandy träningar i veckan ska de bli.

Siktet är inställt på Club 28 på Fredag, Lördag kväll blir de lite mat och vin, ska jobba på tidningen på Söndag.

Tuff match för A laget hemma mot Ulvsby på Lördag, hoppas på fint spel, jag lär va i sekretariatet och sköta internet uppdateringen misstänker jag, ska spika de imorgon.

Lovades regn jämnt hela helgen såg jag, mindre nice.

Ha de

Kommentarer
Postat av: DF

Mat och vin.... Dejt eller?

2008-10-01 @ 11:40:57
Postat av: Rog

Nej då, ska umgås med släktingar

2008-10-01 @ 15:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0