Haj

På er, ha varit lite off när de gäller bloggen en sväng, fan knappt hunnit med eller jo de ha jag väl men blev osugen typ.

Första finalen ikväll, 4-1 till HV, monstret i mål va plötsligt omonstrig, tror på 7 matcher.

Åker till London imorgon, rolighetsfaktor 5 av 5 hoppas jag, bara vi inte kommer mitt i G20 mötet haha, ja de löser sig. 11 stycken är vi som drar iaf, Fulham-Liverpool står på schemat på lördag.

Lite vårvärme idag, på tiiiiiden!!

Tränar ju Msks fotbollslag, va ganska orolig innan vi drog igång på allvar, har börjat grymt långt över förväntan, mycke folk på grusträningarna på vik, tror de kommer bli riktigt kuligt.

Tränar på rätt skapligt men går trögt, spelat en del tennis har dock svårt mot Calle då han äger mig men vänta bara, en vacker dag vänder de eller not. SKulle gärna ha en match mot Manholm oxå som hittat in här, tror aldrig jag slagit han heller, å då ha vi spelat bra möa matcher, mitt förslag bobo, match nere hos far å mor din på båstad centercourt, hehe.

Nej sleeptime zzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Calle

Har svårt att se att det skulle vända faktiskt.....men det är klart får man en stroke eller nåt kanske det kan bli tufft!

Ha det så bra i London och heja så mycket det går på Fulham.

2009-04-02 @ 07:39:51
Postat av: Anonym

Haha... kungligt förslag. Du som är en "innebloggare" kan kanske fixa center courten och nåt VIP-rum på Pepes i sommar.

Men jag tror jag avstår... jag vill inte se dig i fläskkotlettfrilla och pilotbriller ;-p

2009-04-02 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0