Närmar sig

Premiärmatch, Lördag 15 är de avspark. Sista träningen ikväll, 22 man dök upp, vi har alla friska inför premiären, hyfsat enkelt att va tränare. Fast lite halvklurigt att ta ut laget.

Barca blev en liten besvikelse igår men United va njutbara ikväll, lite surt dock med bara 1-0 efter alla fina lägen.

Hockey VM tuggar på, blir max semi för Sverige, Kanada lär inte kunna undgå å ta guldet.

Snart långhelg, perry.

Verkar som min sista arbetsdag på gjuteriet kan bli 15 maj men det ska väl förhandlas på måndag, 25 man ska dom säga upp har dom tänkt sig.

Blir en lugn valborg, siktar in mig på Ryssland-Sverige på tvn.

Lite småsur över att Per Ledin valde HV, Lule gav han chansen när han harvade runt i Löven, utan den chansen hade han inte kommit nånstans.

Va med några jobbarkompisar till Gunnarskog å kolla på Barcamatchen igår fick en försenad 35 års present av Bo Åslund, tavla med Jarmo Myllys, inkluderad autograf, säker han är Åslund. Men hur fasen har han fått tag på den, don´t ask me. Jo ni vet säkert hur frälst jag var in the man behind the mask nr.35.

Charlotte Perrelli på tv nu, alias Magica The Hex, så fult sminkad, bort bort bort.

AIK gick på en sjuhelsickes nit ikväll, Rasmus Jönsson gjorde 3, framtida storstjärna, promise!

6-2,2-6,6-4,6-3 där har ni dagens segersiffror mot Myrman. Ha nog icke spelat bättre tennis i mitt liv, säger iofs inte möe hehe.

Hur billigt är de att åka till Mexiko nu??? Svinbilligt!!  Jaja den va kass jag vet.

En till orsak att längta till lördag, el classico!!

Nu väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0