Nej nu jäklar

Får bloggtorkan va över, nu kör vi.

Våren på väg rejält, grymt nice.

Gjuteriet lever men nu börjar de knaka tror jag, ryktas om mer uppsägningar, då ryker jag.

Fotbollssäsongen igång på allvar, 1-1 ikväll mot Arvika kombination, U/J lag. Börjar se bra ut men hur i hela världen ska jag klara ta ut ett lag av detta?? 25 man i truppen och samtliga riktigt bra igång.

Golfklubbarna har jätteproblem, någon som är överraskad?? Varenda pajas började ju spela för ett antal år sen, vart slutar detta?? Jag är sugen å börja, ska bra snabbt ner i 10 i hcp, lätt, haha.

2 varv på styckåsbanan igår löjligt jobbigt, nej nu får man ta tag i detta.

Barcelona är så in i h-----te bra, dom kommer leka med Chelsea i semi.

Allsvenskan igång, ingen hög klass men riktigt sugen på ett besök på norra stå.

Hoppas inte Arvika blir ett svar på Gällivare, folk drogar sig ur livet, känns som det finns lite risk för att drogerna växer sig starkare här.

2-0 till Barca nu, Iniesta är så bra så jag ska nog köpa en matchtröja med hans namn, eller kanske trycker på en gammal MSK tröja. Nu kom nästa drömanfall, se å njut, får nog bli ett besök på nou camp nästa vår.

Cam Abbott, Chris Abbott, Thomas Raffl, Niklas Olausson, Robin Jonsson. Jag tror på en fin Lule vinter.

Sverige får de tufft i hockey vm.

Hörs imorgon folket

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att se att du är tillbaka!

2009-04-22 @ 22:50:26
Postat av: Babbsan

Trevligt att du har tid att skriva av dej igen....

2009-04-23 @ 13:34:16
Postat av: Anonym

Jag vet inte det ja Roger, golfklubbor... ska det vara nödvändigt? Ska jag få äran att ge dig på nöten i ytterligare en sport ;-)

2009-04-23 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0