Riktigt intressant

Program på ettan, Draknästet. Ska jag följa framöver, helt klart.

Bra dag trots en del mindre kuliga besked, de återkommer jag till senare.

Lite gött att värmen är på ingång, varit hos Ezra ikväll. Han å 2 skolkamrater arrangerar Hälsorundan på lördag, MSK är med å hjälper till, jag var väl även med på ett litet hörn när idén föddes om jag inte missminner mig, kanske på väg hem från Midnattsloppet typ. Så kom ut i stan å kolla, stadslopp med start i stadsparken, 7 km. 200 deltagare väntas, trodde jag faktiskt inte på, starkt jobbat!!!

AIK i serieledning, inte fel.

Fått sån mersmak på fotbollen, så mycke roligare å träna gänget än va ja trodde. Bara hoppas att spelarnas entusiasm kvarstår.

Träffade Olsson inför sommarens MSK jobb på bryggan, verkar bra.

Blev bjuden på middag hos Foppa, en får tacke.

Nykter helg eller nej inte spik men max 3 vinglas.

Cykelsäsongen i antågande, like it.

Dagens tråkiga, skulle tro att jag blir uppsagd i mitten på nästa vecka, vi har lite å göra och jag ligger i botten på listan. Blir förhandlingar snart verkar de som, nu tror jag iofs att hela bygget ligger riktigt pyrt till men vi får se.

Betydligt lugnare på sportfronten i April vilket betyder mindre med AN jobb för mig, tråkigt. Hoppas de blir mycke under sommarn.

Watch out for Vancouver i Stanley Cup slutspelet, Luongo spikar och Sedinarna har toppform.

Hej



Kommentarer
Postat av: Aina

tack att du äntligen ä här igen,,, saknar dina inlägg, mmm blir du arbetslös?????kram

2009-04-24 @ 23:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0