Helgen

Är på ingång, skapligt dystert väder idag men de väntas hyfsat väder under helgen fattade jag de som, hoppas verkligen de då det är utomhusjobb åt AN som står på schemat.

Match mot Jössefors på Mangvalla ikväll, vi ska ha revasch för den mediokra insatsen i våras, ikväll tar vi 3 pinnar.

Bolt är ett unikum, 1.96 lång å den snabbheten i starten. Hans rekord blir jobbiga att tas med i framtiden, jag är dessutom övertygad att han är ren från dopning. Med tanke på tidigare resultat i karriären så skulle han annars ha börjat med piller i 13 års åldern, föga troligt.

Tycker Nicklas Wiberg fått alldeles för lite uppmärksamhet för sin strålande insats i tiokampen.

Anna Söderberg i diskus, hon har tamejfan underpresterat i varenda kvaltävling hittills i karriären, grattis. Är det däremot Gurkaspelen i Västerås då jäklar klämmer hon enkelt i med 60 meter typ, usel tävlingsmänniska.

Ganska fullt upp annars, innebandyn har ju dragit igång. Vi är bra med folk på träningarna och stämningen är helt okay, dock saknar vi 2 saker. Tränare och målvakter, just därför jag har de hektiskt för tillfället. Inte helt enkelt att pussla ihop innebandyn och fotbollen men de går. Jag kommer givetvis återkomma mer till innebandyn frampå.

Har kört riktigt bra på Hälsokompaniet sista tiden, börjar gå framåt.

Som lite förhandsreklam kan jag säga att jag inom en snar framtid ska skriva ett inlägg med inslag av L-O Gävert.

Har fått beröm mailvägen denna vecka sånt värmer, dels från imponerad åskådare på Viksvallen i måndags när vi piska AF och dels från sportintresserad som berömde mitt jobb på tidningen.

Ha en strålande helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0